S blížícími se Vánocemi začíná vrchol prodejní sezóny většiny e-shopu. Není tomu jinak ani v případě našeho e-shopu Obchodsvicek.cz. Počet poslaných balíků se zvětšuje o několik procent denně. Řidiči svozů nestačí objíždět firmy a sbírat balíky k odeslání, asistentky běhají několikrát denně s menšími balíky na podací místa dopravců.
Jenže s vyšší koncentraci poslaných balíků se zvyšuje i pravděpodobnost toho, že se produkt v balíku může rozbít. I když naše svíčky Yankee Candle nebo difuzéry Millefiori Milano balíme velmi důkladně, bohužel nemůžeme zaručit to, že se k vám balíčky vždy dostanou bez úhony.
Ale co dělat, když vám přijde rozbitý balík a tím pádem i poškozené produkty, které jsme vám zaslali? Okamžitě kontaktovat dopravce / dopravní firmu a řešit a ním reklamaci vašeho balíku. Aktuálně používáme pouze dva přepravce a těmi jsou PPL a Zásilkovnu.
Zásilkovna
V případě, že jste si zvolili zaslání objednávky přes dopravní společnost Zásilkovna, tak v tomto případě není možné provést reklamaci z důvodu toho, že v jejich VOP (všeobecné obchodní podmínky) je přímo v odstavci 2.2, číslo VII. napsáno – z dodání jsou vyloučeny následující Zásilky a Odesílatel není oprávněn je předat k přepravě:
- obsahující kazící se zboží nebo zboží lehce poškoditelné, křehké, s tekutým obsahem a dále zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat;
Tzn., že svíčka je řazena mezi křehké zboží a reklamaci by vám neměli přijmout. Na druhou stranu holá huba,.. znáte to. V případě evidentního poškození balíku bych to zkusila a určitě klientský servis Zásilkovny kontaktovala.
PPL
Naopak přes dopravní společnost PPL můžeme uplatnit reklamaci přímo na stránkách PPL.cz:
- číslo objednávky
- číslo zásilky
- fotografie (ZDE návod)
- celkového pohledu na vnější obal
- detail obalu v místě poškození
- adresní etiketa + štítky na obalu
- výplně a umístění zboží v balení
- poškozenézboží
Ale jelikož jsme jen lidi a já si přeji vést náš e-shop Obchodsvicek.cz a klientský servis tak, jak bych si přála, aby se ostatní e-shopy chovali ke mně ???? tak se mi ozvěte a zkusíme tuto velmi nepříjemnou situaci společně vyřešit.
A potom máme poslední možnost a to takovou, že na vaše náklady pošlete svíčku zpět (klidně můžete přes Zásilkovnu, ID naší nejbližší Zásilkovny je 7101 - Mobil Maják, Pražská 248/39. Nebo můžete využít kteroukoliv jinou pobočku na ulici Pražská v Olomouci, kontaktkní údaje - e-mail: info@obchodsvicek.cz, tel. č.: 722 229 222). Můžeme se domluvit na výměně svíčky za jinou ve stejné cenové hladině, kdy vy pouze zaplatíte poštovné a nebo bychom vám za svíčku vrátili 100% ceny, za kterou jste jí kupovali.
Doufám, že se tuto nepříjemnou situaci nebudeme společně řešit :) Nezapomeňte nás sledovat na Facebooku a Instagramu.