Jak správně reklamovat zásilku s rozbitou svíčkou?
Listopad s prosince a vánočními svátky jsou za námi. Nejhektičtější měsíce již skončily a proto jsme se rozhodli sepsat, jak správně reklamovat zásilku, když Vám dopravce přiveze rozbitou svíčku.
V případě, že jste si zvolili zaslání Vaší objednávky přes dopravní společnost Zásilkovna, tak v tomto případě není možné provést reklamaci z důvodu toho, že v jejich VOP (všeobecné obchodní podmínky) je přímo v odstavci 2.2, číslo VII. napsáno – z dodání jsou vyloučeny následující Zásilky a Odesílatel není oprávněn je předat k přepravě:
- obsahující kazící se zboží nebo zboží lehce poškoditelné, křehké, s tekutým obsahem a dále zboží, které je nutno zvláštním způsobem chránit nebo se kterým je nutné zvláštním způsobem nakládat;
Naopak přes dopravní společnost PPL můžeme uplatnit reklamaci přímo na stránkách PPL.cz. Nebo zasláním dokumentů na náš e-mail info@obchodsvicek.cz:
- číslo objednávky
- číslo zásilky
- fotografie (ZDE návod)
- celkového pohledu na vnější obal
- detail obalu v místě poškození
- adresní etiketa + štítky na obalu
- výplně a umístění zboží v balení
- poškozené zboží
Snažíme se vždy se zákazníkem domluvit. Tzn, že se snažíme převzít zodpovědnost za přepravní službu, protože nás vzniklá situace mrzí. Máme 3 varianty, jak se domluvit:
- Vrácení 50% kupní ceny a zákazník si ponechá poškozenou svíčku.
- Vrácení 100% kupní ceny a zákazník posílá na své náklady poškozenou svíčku zpět.
- Výměna svíčky za svíčku a zákazník posílá na své náklady poškozenou svíčku zpět.
Poškozenou svíčku můžete zaslat na naši adresu:
Verditos, s. r. o.
Gen. Píky 319/14
779 00 Olomouc
Můžete využít i služby Zásilkovny, kde máme nejbližší pobočku ID 7107 Mobil Maják, Pražská 248/39. Nebo můžete použít další pobočky na ulici Pražská v Olomouci. (e-mail: info@obchodsvicek.cz, tel. č.: 722 229 222).
Proto Vám doporučujeme: Jak dosáhnete objednávky vyšší, než 1.700,- Kč a získáte dopravu zdarma – pro klid duše (naší i Vaší) si vybírejte přepravce PPL!